Na het sluiten van de aanmeldtermijn (rond 1 september) kijken wij naar de inzet van de hulpdiensten. Ook kijken we of er mogelijk conflicten kunnen ontstaan tussen verschillende evenementen.
Als jouw evenement op de evenementenkalender wordt geplaatst dan betekent dit alleen dat er voldoende inzet van de hulpdiensten is. Bij de uiteindelijke aanvraag om een evenementenvergunning beoordelen wij of het evenement kan plaatsvinden op:
1. de gevraagde datum2. het gevraagde aantal dagen 3. de beoogde locatie 4. en of het evenement qua categorie past op deze locatie.
Met de categorie bedoelen we de aangegeven categorieën in de Regels geluid bij evenementen.
Op basis van de aanmeldingen wordt de evenementenkalender besproken en uiterlijk 1 december vastgesteld. Je wordt over het verdere proces geïnformeerd.
Dit meldingsformulier is bestemd voor het aanmelden van een evenement voor de evenementenkalender.
Helaas! Jouw evenement kun je niet aanmelden voor de evenementenkalender.
Je geeft aan dat je evenement plaatsvindt in 2025. Het is alleen mogelijk om je aan te melden voor het jaar 2026.
LET OP: Aanmelden kan alleen voor een evenement dat in 2026 plaatsvindt.
Duurt het evenement van 10:00 uur ‘s ochtends tot 01:00 uur ’s nachts? Vul dan in 10:00 uur tot 01:00 uur.
Duurt het diezelfde ochtend tot 13:00 uur? Vul dan in van 10:00 uur tot 13:00 uur.