Het jaar 2025 staat voor de deur en dat betekent weer een jaar vol prachtige evenementen!
Bij het organiseren van evenementen komt veel kijken, waaronder een complete vergunningsaanvraag bij de gemeente.

Om jullie hierbij te ondersteunen, organiseren we in januari, februari en maart helpdeskavonden op diverse locaties. Tijdens deze helpdeskavonden kan je vragen stellen die betrekking hebben op je evenement. We kunnen tips geven voor het opstellen van een draaiboek, een veiligheidsplan of het maken van benodigde tekeningen.

Data en locaties

De avonden met de Helpdesk Evenementen vinden plaats van 17.00 – 20.00 uur.

  • Maandag 20 januari: It Heechhûs, Heech
  • Dinsdag 28 januari: De Klink, Koudum
  • Donderdag 6 februari: Dielshûs, Wommels
  • Maandag 10 februari: Gemeentehuis, Sneek
  • Maandag 24 februari: De Tiid, Bolsward
  • Donderdag 6 maart: Maggenheim, Makkum

Wil je zeker zijn van een tijdstip? Reserveer dan een tijdsblok en locatie. Je kan dit jaar ook zonder afspraak binnenlopen om je vragen te stellen.

Wij verwelkomen je graag om samen jouw evenement tot een succes te maken!

Aanmelden